Project Description

1nP Logo
SDG 8: waardig werk en economische groei

Skyscrapers

Met The Dam Collective werkte ik aan een marketingcampagne voor traineebureau Skyscrapers. Het belangrijkste doel van de campagne was het werven van nieuwe trainees – en dat is absoluut gelukt. Als copywriter schreef ik de landingspagina’s, de brochure en een aantal social posts. Daarnaast hielp ik met de SEO, dus het beter vindbaar maken in Google.

SDG 8 (Waardig werk en economische groei): Toegegeven: ik twijfel in hoeverre deze opdracht SDG-gerelateerd is, dat hebben we namelijk niet expliciet genoemd. Desalniettemin maakt Skyscrapers veel tijd en geld vrij voor de opleiding en ontwikkeling van trainees, zodat zij een duurzaam fundament leggen voor de rest van hun carrière. Zo helpen zij jongeren bij de stap van studie naar werk.

Klant Skyscrapers (traineebureau)
Opdrachtgever The Dame Collective
Functie Copywriter (freelance)
Jaar 2021
Website https://www.skyscrapers.co